Bh met voorsluiting gezocht?

Wil graag een bh met voorsluiting hebben, heb vandaag hij de h&m gekeken hadden ze er 1 hangen maar niet mijn smaak. Op internet kan ik er ook niet echt een vinden. En vind ik wat is het €30! Wil liever niet hoger als €20. Weet iemand misschien in welke winkel of betrouwbare site ik ze kan vinden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die zijn handig! Alle vrouwen moeten die dragen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom zo graag een voorsluiting???
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb een shirtje met blote rug, alleen als ik uitga zijn ze zo grappig om me bh los te maken. Als de sluiting aan de voorkant zit gaat dat niet (:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hmm tja..... Logisch, maar erg kinderachtig dat mensen dat doen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Koop er maar lekker veel en promoot het maar bij alle vrouwen :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jha vind ik ook, maarja zo is het dan ook opgelost he.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voorsluiting? Die trek ik aan bij vrouwen van 80 + (thuiszorg:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
marlies dekkers heeft ze ook
zijn alleen geen 20 euri
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Platje, ik bedoel dan wel de mooie he. En idd niet die bejaarde dingen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hm vrees datk dan tgh maar een keer de volleprijs moet betalen, maarja dan heb ik ook wat moois (:

Antwoorden (3)

Deze website biedt een BH met voorsluiting aan voor minder dan €20.

http://www.otto.nl/product/5627011?cmp=Zanox&utm_source=zanox

Toegevoegd na 5 minuten:
Hier staat er ook eentje tussen:

http://www.thuisvergelijken.nl/webshops/bh-met-voorsluiting/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is niet echt mijn smaak, maar toch bedankt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wil niet zeuren, maar een bh met voorsluiting is echt niet aantrekkelijk.
Hi, je kunt ook bh cups dragen. Is helemaal zonder bandjes! Zie het linkje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Das ook nog een optie, bedankt!
op de wat grotere markten, staan vaak leuke lingeriekraampjes, die dat ook hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan ga ik daar ook eens kijken, bedankt!