waar kan ik goedkope kleding kopen?

ik krijg niet heel erg veel zakgeld en geen kleedgeld. waar kan ik leuke goedkope kleding kopen als ik met vriendinnen ga shoppen? een baantje is voor mij geen optie want ik ben pas 13 dus zelf kan ik mijn geld ook niet verdienen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

In alle kringloopwinkels vaak voor slechts enkele euro's!!! Toegevoegd na 5 uur: Was er vandaag nog, zag kinderkleding hangen voor 75 cent!! Spijkerbroeken voor 2.50 euro enz.

In de kringloopwinkel, of kijken bij welke winkels (bv. Vögle, WE) er uitverkoop is. Bij WE is het meestal wel goedkoop overigens.

in de uitverkoop, opruiming bij C&A, Miss Etam, H&M, via internet zelfs hoor ik van mijn dochter. shoppen vanachter de PC kan dus ook nog.

Op Marktplaats! Daar vind je veel goedkope kleding en de verzendkosten vallen nog best wel mee. Je hebt veel keuze en je kunt het soms ook nog ophalen! Let er wel op dat je niet opgelicht wordt, hier meer informatie over oplichters op marktplaats: http://pc-en-internet.infonu.nl/diversen/78086-opgelicht-via-marktplaats.html Toegevoegd na 56 seconden: Ook kan je kijken op rommelmarkten, soms heb je in een stad maandelijks een rommelmarkt. Maar soms worden er ook her en der rommelmarkten/vlooienmarkten gehouden. Toegevoegd na 2 minuten: Je kunt ook kijken in kringloopwinkels, hoewel er daar soms niet veel kinderkleding is. Ook in de opruiming kan je vaak veel goedkope kleding kopen. En de Primark is ook een goed idee, hoewel het daar wel vaak enorm druk is. Toegevoegd na 3 minuten: En dan heb je natuurlijk nog de Hans textiel, Zeeman en de Wibra. Soms ook nog goedkope andere winkeltjes, bijvoorbeeld in zijstraten in een stad, die goedkope kleding verkopen. Je kunt ook kleding van een nicht of een vriendin overnemen, misschien dat dat ook nog lukt.

bij de primarkt

Bij de Primark.

Wibra, Zeeman?

Er zijn tweedehandswinkels waar ze aan een lage prijs merkkleding verkopen. Hier kan je adressen vinden: http://www.tweedehandskledingwinkels.nl/

h&m haal ik vaak me kleren. en dan je andere probleem is dat je 13 bent en geen geld kan verdienen. ik en me vrienden van 13 tot 15 gaan met zijn alle bollen pellen. het ligt er natuurlijk wel aan waar je woont want in de stad is het wel erg moeilijk. ;)

Ik weet niet waar je woont, maar ik ben 2 weken geleden naar utrecht gegaan. Daar hebben ze allemaal van die kleine onbekende winkeltjes. Ik ben er voor de gein eens in gelopen. En daar hadden ze hele leuke dingetjes voor maar weinig geld. En het voordeel is ook, omdat die winkeltjes onbekend zijn loop je ook nog eens met kleding die niet iedereen heeft. (Wat vaak wel het geval is als je bijvoorbeeld bij de H&M iets koopt, aangezien die winkelketen erg bekend is)

Primark, is toch wel heel leuk en soms dan ben ik der egt een uurtje of 2 ofzo. het is heel groot enz. dus ook superleuk en goedkoop!

bij de kringloop marktplaats hema en v&d als het in de uitverkoop is kan het bijna bij elke winkel

H&M vind ik erg goedkoop en mooie kleren

Kennispartner van GoeieVraag

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100