Passen de mesjes van Gilette Fusion Pro Glide ook in de houder van Gilette Fusion?

Ik heb nog maar een jaartje de Gilette Fusion. Scheert prima, maar ik vind dat de mesjes harder trekken. Daarom zou ik willen overschakelen naar Pro Glide omdat ze beweren dat het veel zachter scheert.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
12.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vast niet dat is slecht voor de winst..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Las ik dat toch even verkeerd... "Passen de meisjes van ... " Rare vraag zo :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De houder ziet er op het 1e gezicht hetzelfde uit, maar misschien heeft iemand het reeds uitgetest. Mormel, ik had het echt niet over "de meisjes" hoor, haha

Het beste antwoord

die van de normale pro-glide passen ook in de normale fusion..

dus je zou zelfs de dure mesjes kunnen halen en je oude fusion handvat gebruiken.. dat doe ik ook ^^
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat was het wat ik wilde weten, bedankt! Zodra mijn gewone Fusion mesjes opgebruikt zijn, ga ik de Pro Glide proberen. Hoop dat de reclame erover niet overdreven is

Andere antwoorden (1)

Over het algemeen moeten mesjes van gilette op alle Gilette houders passen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt niet, ik had vroeger Sensor Excel van Gilette. Die mesjes passen niet op de Gilette Fusion.