Waar vind ik kinderschoenen met hakken?

Mijn dochter van 8 moet voor een voorstelling iets langer worden, om tweelingzus te kunnen spelen met iemand anders. De regisseur heeft gevraagd of ik schoenen met hakjes voor haar wil kopen. Nu wil ik dat best (voor de voorstelling, ik snap dat kinderen in de groei verder geen hakken moeten dragen), maar waar vind ik kinderschoenen (+/- maat 32) met echt behoorlijke hakken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.6K

Het beste antwoord

misschien kun je op deze site vinden wat je zoekt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

hoe wil je dat ze er uit zien ?
zo?

http://cgi.ebay.com/Youth-Pageant-Crowning-Flower-Girls-Sandal-Shoes-/130554891670?pt=US_Childrens_Shoes&var=&hash=item641f7faf68
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Liever heb ik iets met een stevigere (brede) hak, zodat ze niet om valt.
Vanaf maat 32 is moeilijk. Heb wel een site gevonden vanaf maat 34. Hoop dat je er iets aan hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
even naar een kinder schoenenzaak. er zat vroeger een hele goeie in purmerend
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de Accessorize hebben ze kinderschoenen met hakjes eronder. Die winkel zit in veel V&D's en is in grote steden ook 'los' te vinden.

Hier de link van de site, staat vast ook wel bij waar de dichtsbijzijnde winkel te vinden is! http://www.accessorize.nl/

Toegevoegd na 3 minuten:
Als het een grote zaal is zien de mensen het lengteverschil waarschijnlijk niet eens. Tenzij het echt een flink stuk is..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lelli Kelly schoenen zijn er ook met hakjes, vreselijk lelijk maar het bestaat wel!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In ieder geval bij de turkse toko die wij hier in het winkel centrum hebben. Daar hebben ze levensmiddelen , maar ook heel veel van die typische kitsch dingetjes waaronder kinder schoenen met hakjes.
Alleen..........nu komt het,ik woon in Hengelo. Het is dus niet gezegd dat ze bij de turkse toko het dichtst bij jou in de buurt het zelfde assortiment hebben. Maar in de meeste gevallen zal het redelijk met elkaar overeen komen. Je kunt er in ieder geval even een kijkje nemen. ( en anders koop je gewoon de allerkleinste dames maat en vul je ze op met een prop)