Hoe kan het dat mijn haar nu dik is en het vroeger dun was?

Ik had vroeger altijd heel erg dun haar, maar wel veel. Sinds mijn 12 jaar is m'n haar echt heel dik. Hoe kan dat? Ik vind het echt heel raar zoiets kan toch niet opeens veranderen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (3)

Dat kan, hormonen hebben hier invloed op. Tijdens de puberteit komen er veel hormonen voor het eerst vrij, en die kunnen ervoor zorgen dat je haar er anders uit komt te zien. Mijn haar was heel erg pluizig voor mijn puberteit, en dat is stukken minder geworden!

Toegevoegd na 46 seconden:
nou ja, voor het eerst vrijkomen, de hormonen komen meer vrij in ieder geval...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ongeveer om de 7 jaar veranderd je haar van structuur, maar dit kan ook meer zijn, is dus gewoon normaal
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb hetzelfde. wees blij met je dikke haar! zoveel meisjes met dun haar zouden met je willen ruilen.