Mijn vans verschillen van kleur, hoe kan dat?

Ik heb geen bonnetje meer en kan dus niet terug naar de winkel het zijn blauwe vans era wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (2)

Als het niet te lang geleden is gewoon terug gaan, een beetje zaak ruilt ze wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk verschillen je schoenen van kleur doordat een van de twee schoenen in de winkel (etalage) heeft gestaan terwijl de ander in de doos lag.
De schoen die niet in de doos zat is lichter geworden door het zonlicht. Wat je kan doen is: Als het leren schoenen zijn dan kun je ze poetsen. Zijn de schoenen van 'stof' dan kan je ze in het zonlicht zetten, bijvoorbeeld op de vensterbank.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat werkt :)