Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Ja dat mag. Er zijn geen wetten die het gebruik van een ladyshave bij een man verbieden.

Of het aan te bevelen is denk ik niet. De ladyshave is niet ontworpen voor de harde gezichtsbeharing van een man. Als je nog geen volle baard hebt kun je prima een ladyshave gebruiken.

Laat hem alleen niet zien op je sport club want dan krijg je hoogstwaarschijnlijk vervelende opmerkingen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ja dat mag je wel maar wij mannen hebben iets andere haren op onze huid zitten dan vrouwen. Onze gezichtsharen zijn harder en dikker dan vrouwen haren waar dan ook.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nuttig antw thanx
Ik zou het niet aanbevelen. Mannen haren zijn veel stugger en dikker. De ladyshave kan er kapot van gaan en een echt goed resultaat kun je er niet van verwachten.
Dan kun je beter een gewoon scheermesje gebruiken of een elektrisch scheerapparaat speciaal voor mannen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik de lady scheerapparaat om de bikini lijn van mijn vrouw te verfraaien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat mag alleen als de lady het goed vindt. en wel de haartjes er uit halen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet vragen !!!!! Gewoon doen
Ja dat kan wel, het mesje zal wat sneller bot worden, maar jij mag er best je benen mee scheren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die scheer ik nu net niet
alleen de rest

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding