Wanneer heb je nou doorlopende wenkbrauwen?

Ik ben donker van mezelf. Ik niet een lange lijn ofzo, maar wel donkere dikke wenkbrouwen, bij de bocht van het bot krijg je een beetje een verhoging. Ik zat te twijfele om het een beetje weg te halen. Of vinden vrouwen dat juist mooi donkere volle wenkbrauwen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
2.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vindt het wel mooi hoor.
Gewoon zo laten!;-)
Kimath
12 jaar geleden
Het is nu ook in de mode, en als ze een mooie vorm hebben, zo laten!

Antwoorden (5)

Het gaat er om wat jij zelf mooi vindt. Smaken verschillen.
Je hebt doorlopende wenkbrauwen als het er uit ziet als Bert.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bert is altijd +1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahahah leuk!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha! Bert +1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+!
Van mij ook een plus voor Bert!^^
Vrouwen vinden volle wenkbrauwen wel mooi hoor!! Maar doorlopende wenkbrauwen zijn dat je wenkbrauwen een lijn worden! Doe gewoon wat je zelf wilt ik vind persoonlijk dat het niet mooi is een rechte lijn! Maar ik mag hier geen meningen geven alleen feiten. Dus deze hele vraag is verkeerd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is niet waar!
Hij vraagt wanneer je doorlopende wenkbrauwen hebt,dat is geen meningvraag.
Dat er nog iets in de toelichting aan toe is gevoegd veranderd daar niets aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In de extra uitleg word nog een vraag gesteld! Een mening vandaar ;)
Dat is volgens mij als je wenkbrauwen over je neus doorlopen.

Goed voorbeeld: Willem van Hanegem

Of vrouwen het mooi vinden weet ik niet.

Ik zou als man persoonlijk geen wenkbrauw op mijn neus willen hebben.

http://www.verjaardagsregister.com/images/joppen/1271031932_1.jpg
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik als man, vind het ook niet mooi, maar ik val nu eenmaal niet op mannen, dus het stoort me verder ook niet. Alleen een vroegere vriendin zei me eens dat ze niet snapte dat die Van Hanegem zijn neus niet scheerde.
Donkere volle wenkbrauwen zijn niet lelijk bij mannen, zelfs mooier dan lichte dunne, maar een doorlopende wenkbrauw (waarbij de haartjes ook goed en sterk zichtbaar zijn tussen je 2 wenkbrauwen) vinden de meeste vrouwen wel lelijk volgens mij. Ik vind t persoonlijk niet zo mooi
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze zijn doorlopend als ze boven je neus doorlopen zodat je dus eigenlijk 1 lange wenkbrauw hebt.
Als je dat hebt en je wil dat niet, zou ik t bij een schoonheidsspecialist weg laten halen.
Maar gewoon 2 volle wenkbrauwen vind ik wel mooi.