werkt haarvoeding goed voor je haar?

ik wil weten of haarvoeding goed voor je haren is

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.2K

Het beste antwoord

Je hebt cremespoeling, die spoel je uit na de inwerktijd. Die doet niet veel met je haar. Het zorgt er voor dat je haar zacht en glad wordt en dat er geen klitten in zitten.
Je hebt ook haarvoeding, die spoel je niet uit. Die van het Kruidvat gebruik ik wel eens. Zorgt ook er voor dat je geen klitten hebt, maar doet ook niet veel voor je haar.
En dan zijn er haarmaskers, die zorgen ervoor dat je haar gevoed wordt en "repareren " het zo nodig. Die zijn goed voor je haar.
Zoek er een uit die goed bij jouw haartype past.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

diegene die is afgestemd op jou haar en van goede kwaliteit werkt het beste voor je haar.

maar daarmee ben er er niet natuurlijk.
is je haar droog, vet, gekleurd, beschadigd, heb je roos, lang haar, kort haar, stijl haar, krullen, kroes, kom je vaak in de zon, zwem je vaak in een zwembad, heb je dit haar, dun haar, stug jaar, blond, bruin, rood haar?

zoek je een haarmasker, cremespoeling, cremevoeding, shampoo, of een ander haar product dat voedt?
wil je enkel een voedende werking of nog meer?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haar is dood materiaal, net als nagels, daarom kun je deze pijnloos knippen. Haar bestaat uit schubben, een gaarvoeding zorgt dat de schubben mooi glad op elkaar komen te liggen, daardoor ziet je haar er glanzender uit en voelt het zacht en glad aan, na het gebruik van deze produkten.