Wit kort maar krachtig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In zwart zie je het veel eerder, als het opdroogt zie je het beter in wit: want dan krijgt het een gelige kleur..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt aan welke deo je gebruikt, als je axe gebruikt wordt het erg snel geel ja. Maar met bv. Gilette valt dat erg mee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee joh, Lipton! Je hebt het toch niet heel je leven verkeerd gedaan he? ;)
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/diversen/57438-tips-tegen-zweten.html
Veel beter in wit.

Wit wordt donkerder. Echt goed zwarte kleren kunnen niet donkerder worden. En als het al donkerder wordt dan camoufleren de schaduwplekken het mooi
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zeetvlekken zie je over het algemeen eerder in witte shirts, dit is namelijk een lichte kleur en als er zweet op komt wordt dit donker, waardoor het eerder opvalt. Bij een zwart shirt zie je het veel minder, hoewel je het uiteraard wel blijft zien. Overigens kun je ook speciale deodorant kopen in de drogist waardoor je minder erg zweet. Dat is onder andere te koop in de Kruidvat, DA en de Trekpleister. Ik weet zo de naam niet meer, maar als je er bij de kassa naar vraagt kunnen ze je het zo laten zien :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Syneo 5 ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, dat is niet die ene die ik bedoel, maar deze schijnt inderdaad ook tegen overmatige zweetlozing te helpen.