Is er een natuurlijk middel om je haar minder te laten pluizen?

Ik heb stijlhaar met laagjes en bovenaan mijn hoofd steken wat haartjes omhoog...
Ik wil geen gel of wax gebruiken en het liefst waar mijn haar niet vet van word.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1K
bamibal
12 jaar geleden
Een schaar?

Het beste antwoord

Heel simpel, goedkoop en natuurlijk: Gewoon een halfuurtje voor je je haar gaat wassen insmeren met olijfolie en dat je haar wassen. Goed uitspoelen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik heb daar de een borstel voor. Deze bevat ionen, en zorgt ervoor dat je haren heel glad en niet meer staties worden. En.....het werkt perfect!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou ecover wasverzachter kunnen proberen.
Ik gebruikte eerder altijd robijntje als cremespoeling, omdat dit je haar antistatisch maakt, net zoals het dat bij je kleren doet. Alleen is robijn geen natuurlijk middeltje.

Ecover is op plantebasis van biologisch teelt en volledig afbreek baar, dus dit is wel een natuurlijk middeltje dat verder net zo goed is als robijn, alleen veel milder (ook voor ons milieu)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik een stijltang en als dat nog niet helpt anti-frizz produkt ... slechts een druppeltje op mijn vinger en uitwrijven, anders wordt het haar snel vettig.
12 jaar geleden
Je kunt het bete bij de Etos secret agent van John Frieda aanschaffen, het kost ongeveer 8,99. Het is een superfijne crème waar je een heel klein beetje van nodig hebt om je haar pluisvrij te maken. Ze verkopen trouwens ook hele fijne shampoo en conditioner voor pluisvrij steil haar, succes!!