Hoe noem je een overhemd dat niet perse bij de broek in gedragen hoeft te worden?

En hebben jullie nog mooie webshop-adresjes hiervoor?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.2K

Antwoorden (4)

Euh.. Gewoon een blouse? Die vind je overal! Kijk eens op de h&m site, er is sale ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon een overhemd (klopt ook nog, want: over de broek :-)) en die kun je overal kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een 'shirt'
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo'n overhemd wordt ook wel een casual overhemd genoemd. Zelf draag ik mijn overhemden zelden in mijn broek. Neem eens een kijkje op www.overhemd-bestellen.nl, hier bestel ik ook meestal mijn overhemden. Toevallig ook een uitverkoop, dus zeker een aanrader ;)