zwembroek:welke maat?

Ik wil een zwembroek kopen. Er staat het volgende:
maat: nl/eu 28,29,30,enz.
Ik kan dus kiezen tussen verschillende maten.
Normaal draag ik een M (medium)
Welke maat moet ik dan kiezen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
3.2K

Antwoorden (2)

Kijk welke je ruim genoeg lijkt en pas die even, over je onderbroek. Dat mag in de paskamers.

Toegevoegd na 46 seconden:
't is wel grappig dat deze vraag bij rubriek computers staat...

Toegevoegd na 11 minuten:
Dit kan duidelijkheid geven:
http://www.elcheapo.nl/info/product_badmode_voor_hem_algemeen/

Maat zwembroek
Om de juiste maat zwembroek te bepalen, moet je je taille- en bovenbeenomvang meten. In de tabel hieronder kun je terugvinden welke maat zwembroek bij jouw afmetingen past.

Confectiemaat 5 6 7 8 9 10
Tailleomvang in cm 62-88 66-93 70-98 74-104 78-110 84-115
Bovenbeenomvang in cm 47-57 51-61 55-65 59-69 69-73 67-77
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik wou graag een online bestellen(:
Pieter2011
12 jaar geleden
Ik wilde net reageren met: "Het www heeft helaas geen paskamers";)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan moet je even kijken in een andere broek de je past, daar zal ook wel zo'n maat instaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oké Jamie, vandaar! Ga dan even in en winkel, bij CenA bijvoorbeeld passen wat jouw maat is, zodat je de goede bestelt. En terugsturen mag toch ook?
Volgens mij moet je eruit komen als je de maat van je onderbroeken even bekijkt en vergelijkt met de maten op deze site:
http://www.tyr-sport.com/cat/heren/badkleding/zwembroeken
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het is al opgelost, ik keek bij de kindermaten ):
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat een rare maten dan...