Hoe doen ze een navelpiercing zetten ?

zijn er verschillenden manieren ? en doet het pijn het zetten ??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
2.8K

Antwoorden (7)

Ze prikken erdoorheen met zo'n naald dinges. Pijn verschild van persoon, bij mij viel het mee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eerst klemmen ze je navel zodat ze er doorheen kunnen prikkel met een naald als die er doorheen is gaat er gelijk een navelpiercing in tien seconde werk en niet zoveel pijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan het vergelijken met het schieten in je oor voor een oorbel. De navel word met een speciale naald "geschoten". Maar maak je geen zorgen! Alleen de naald doorboort de huidplooi en niet helemaal je naald in.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor zover ik weet, schieten ze de piercing erin. Net zoals ze dat doen bij oorbellen. De pijn valt wel mee, het brandt een beetje. Mijn ee5rste oorbellen zijn er met een stopnaald ingeduwd, dat is heel andere koek, Au....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een navelpiercing wordt niet geschoten maar gestoken..zeg maar..zo gaat het in zijn werk:

De piercer maakt jouw navel schoon.
Hij zet een stipje zodat je kan kijken, als je staat of hij dat recht zit.
Hij pakt een tangetje, met een gat erin (zodat hij wel bij je vel kan) Met het tangetje pakt hij dus het velletje van je navel vast, en zorgt dat het stipje zichtbaar is.
De piercer brengt met een naald de piercing aan. Eerst gaat de naald door je navel, dan een buisje (bijna evengroot als het naaldje) en zo kan de piercing makkelijk erdoorheen. Dit gaat heel snel hoor.
Bij mij deed een navelpiercing wel pijn, maar achteraf viel het best mee. Op het moment zelf is het wel even slikken..het is toch een ''wond'' die je aan het maken bent..maar je zult blij zijn (hopelijk) met het resultaat!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Boormachine
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mij heeft het wel pijn gedaan ja. En die pijn heeft ook wel even aan gehouden. En voor dat het genezen was en de wond helemaal dicht zat was ik zowat een 3 kwart jaar verder.
En tijdens de zwangerschap heb ik de piercing er weer uit gehaald ,ongeveer 6 maanden lang. En toen ik m er weer in wilde doen bleek het gaatje al weer bijna helemaal dicht te zijn gegroeid en dat terwijl ik die piercing toch al heel wat jaren had.
Ik ben gewoon op een zaterdag middag met een kameraad van me naar de piercing shop gegaan( zonder afspraak of wat) en heb een piercing uit gezocht. Gewoon een simpele zwarte ring met een bolletje als sluiting van chirurgisch staal.Ik ben op een stoel die achterover kan ( soort van tandartsstoel zeg maar) gaan liggen , en de piercer trok hand schoentjes aan en maakte met een ontsmettingsmiddel mijn navel schoon. Ze ging er gewoon rond om heen, en vervolgens zette ze in mijn navel aan de boven kant een puntje met een stift en aan de andere kant waar ie er weer door komt een puntje zodat ze weet waar ze moest prikken. Dan word de huid in een klemmetje gezet en ze schiet met de naald dwars door dat stuk huid heen. Ik heb gewoon naar het plafond gekeken,en toen ik dus het lef had om weer naar mijn navel te kijken zat de piercing er al in en was ze bezig om het bolletje erop te draaien. de kosten waren 120 gulden toen des tijds.
Uiteraard zou je je zelf ook stap voor stap door de piercer uit kunnen laten leggen wat hij of zij precies gaat doen. En das voor diegene nooit geen probleem, dat doen ze wel.