Hoe ontstaan rode vlekjes in je geZicht en hoe krijg je ze weg?

Ik heb best veel puistjes maar toch valt t best mee maar ik heb heeeel veel rode plekjes op mijn gezicht
Hoe krijg ik ze weg en hoe ontstaan ze dus eigenlijk?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.2K

Antwoorden (5)

Zonder als een reclameblok te willen klinken: bij mij helpt P-CL-E creme van Biodermal. Binnen een week was mijn huid veel minder vlekkerig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kunt je puistjes uitknijpen

Toegevoegd na 20 uur:
wel goed natuurlijk anders krijg je nog meer problemen van
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
als je dat op de verkeerde manier doet kun je littekens krijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Van puistjes kun je maar beter afblijven - uitknijpen verspreidt vooral de rommel dieper in je huid.
Puistjes zijn ontstekinkjes, om ze te voorkomen zul je je huid sochtends en savonds mild moeten reinigen met een schuim. Ook kun je een aanstipvloeistofje kopen, maar neem daarbij wel een goed merk en geen garnier of clearasil: veels te agressief + zit alcohol en salicylzuur in!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik was van de week ook naar de apotheker geweest voor puistjes en rode vlekken. Ikzelf vind het echt vreselijk dat ik die dingen heb. Als je puistjes heb moet je ze echt NIET uitknijpen hierdoor kunnen ze allleen maar groter worden. Echt eraf blijven want onder je nagels zitten veel bacterien. Ik had al heel veel producten geprobeerd zoals clearasil en dingen van een ander merk. Ik had nu van het merk vichy producten deze hielpen heel goed. Ik zou dan alleen vichy 3 in 1 en vichy om het schoon te maken.(de plaatjes staan hieronder als bron) Hierdoor gaan ook je rode vlekken weg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je huid schoonmaken met gezichtlotion en doe het op een watje en na spullen en dat elke dag dat doen