Bestaan er schaamhaarkappers?

Tenslotte wil je er van onderen ook verzorgd uitzien, nietwaar? En aan wie kun je dat beter overlaten, dan aan een professional, iemand die op de hoogte is van de laatste trends en die je tips kan geven over een goede verzorging?

12 jaar geleden
in: Mode
23.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dit meen je niet serieus toch?
Kimath
12 jaar geleden
ik hou dat liever zelf bij dan een onbekende daar met een schaar aan de gang te laten gaan..
Kimath
12 jaar geleden
Ja, ik heb mijn eigen krullenset in huis ;)

Het beste antwoord

Ja, die bestaan
http://www.vaginalekapper.nl/cms/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Die bestaan.
Sommige erotische salons bieden deze service.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk op deze link. Daar staat van alles over.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor!

Even googlen en je vind ze wel!
Overal waar vraag naar is, is een markt voor!

1 voorbeeld, zie bron!

Maar je moet wel iets meer centjes meenemen dan bij een gewone kapper!
Maar ik geloof wel dat je glimlachend weer naar buiten komt!