Hoe kom ik van mijn "babyface" af?

Ik ben een jongen en Ik heb nogal dikke wangen en ik zou er graag wat volwassener uit willen zien. Heeft er iemand tips?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
8.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe oud ben je?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben 16 en ik heb 21 juni 16 geworden en ik scheer ook al bijna niet maar die haren op mijn gezicht zijn rond 15 jaar en 3/4de jaar gekomen dus ik denk dat jouw haren ook wel dit jaar een beetje groeien ..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben 15

Antwoorden (7)

Ik weet je leeftijd niet maar dit komt allemaal vanzelf in de puberteit... geef het wat tijd en ruimte en alles komt goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kleed je leuk, doe leuk je haren, meeste meisjes vallen op jonges met n babyface!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Laat je snor staan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beste antwoord! ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een vent met een snor is een lor ;)
Geen idee of je jezelf al moet scheren... maar misschien kun je dat voor een aantal dagen achterwege laten...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben 15 jaar maar De haargroei wil nog niet echt op gang komen :$
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat komt binnenkort ook vanzelf wel hoor en als je dan eenmaal voldoende baardgroei hebt zou je wensen dat dit niet zo was want er zijn mannen die er een hekel aan hebben gekregen om zichzelf elke ochtend te scheren. ;-)
Laat je haar wat groeien en laat t dan op zo'n manier knippen dat je gezicht wat minder rond lijkt.
Draag tshirt met een v-hals in plaats van een ronde hals. En probeer ook geen rolkragen te dragen als het wat kouder wordt, maar draag vesten.
Er zouden ook oefeningen zijn die de spieren in je gezicht trainen, maar hier zou ik niet te veel van verwachten.
En voor de rest, moet je geduld hebben, je gezicht zal waarschijnlijk nog wel wat "hoekiger" worden naarmate je ouder wordt. En anders kan je binnen enkele jaren je baard op een bepaalde manier scheren dat je gezicht niet meer rond lijkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Laat je haar op de grens van de bakkenbaarden langer als je geknipt word, misschien heb je al wel wat bakkebaard van je baardgroei? Dat oogt volwassener.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb precies hetzelfde als jou, (behalve dat ik dan een meisje ben). Ik denk dat iets langer haar misschien ervoor zorgt dat het iets minder opvalt. Verder, ik weet hoe het is. En het trekt vanzelf een beetje weg. Probeer er niet teveel over in te zitten!