Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik het beste van die (rasta) kleine vlechtjes maken?

Mijn dochter wil van die rasta vlechtjes maar weet iemand het vlechtsysteem werkt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
6.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is echt verschrikkenlijk moeilijk hoor het kost volgens mij wel weken of maanden om te leren
aukjezonneveld
4 jaar geleden
Ik heb erge dik haar dus zal wel goed blijven zitten normale invlechten ook

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Als je surinaamse mensen in je omgeving hebt kan je die het beste vragen. Die kennen vaak wel een tante of nicht die dat goed kan. En meestal nog voor een vriendenprijsje ook.
Wel een waarschuwing, ze doen het heel strak dat kan dus echt wel een paar dagen pijn doen. En de kans is groot dat het haar van je dochter gaat breken. Europees haar is toch heel anders dan dat dikke kroes haar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb hier een filmpje waarin het wordt voorgedaan.
Er zijn heel veel filmpjes over haren vlechten, dus je kunt zelf ook zoeken op Youtube.
Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met veel geduld!!! Pak een klein stukje haar en bind de rest tijdelijk even vast en dan kan je rustig zonder last te hebben van het andere haar vlechten. Succes !!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kamt met een PUNTKAM steeds een stukjes haar van haar hoofd. steeds door!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding