Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb lang dik (stevig) haar, maar het wordt heel snel vet. Wat is een goede shampoo( en/of conditioner) om te gebruiken ???

None

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Er zijn veel verschillende soorten shampoo en conditioners voor vet haar je moet gewoon ff uitvinden welke het beste voor je is, een paar tips waardoor het minder vet wordt:

* was je haar niet te vaak anders wordt het juist vet! Hooguit om de dag maar 2 keer per week is ook al voldoende
* zit zo min mogelijk met je handen in je haar daar word het alleen maar vetter van.
*sprenkel een beetje talkpoeder op je borstel en kam daar je haar mee, en je vette bos is zo verdwenen.
*gebruik nooit teveel haarproducten zeker niet bij je haar aanzet als bijvoorbeeld glansserum gebruikt lijkt je haar alleen maar vetter!

Succes ermee!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Langer fris van andrelon is een echte aanrader!!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Head & shoulder en dan die tegen vet haar daar staat volgens mij een citroen op.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een keer gelezen dat het niet uitmaakt hoe vaak je het wast, maar hoeveel shampoo je gebruikt. Mijn kapper zegt ook, dat bijvoorbeeld een shampoo voor glanzend haar een laagje vormt om de haar, die er alleen maar zorgt dat het haar zwaarder wordt. Zorg er dus dat je niet teveel shampoo gebruikt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding