ik ben redelijk jong en krijg al rimpels. hebben meer mensen daar last van?

ik ben heel erg jong om rimpels te krijgen en ben er ook heel erg bang voor, ik heb namelijk al een vrij diepe groef bij mn neuslippenplooi, het is meer dan een lachrimpeltje. ook tussen mn wenkbrauwen komt al een rimpel door, je ziet vrij goed dat er een rimpel gaat komen.

zoals ik al zei ben ik er heel erg bang voor er snel oud uit te gaan zien, iedereen zegt ook altijd dat ik er ouder uit zie dus ben ik bang dat als ik 20 ben er nog ouder uitzie, dus nu was mijn vraag, wat valt er aan te doen om ze zo veel mogelijk te voorkomen?

en dingen zoals rimpels zijn karakteristiek vind ik niet zo leuk.. niet als je zo jong bent.

gr.

Weet jij het antwoord?

/2500

Hoi, Ik weet niet wat jij onder redelijk jong verstaat, maar zelf ben ik 27,5 jaar oud/jong. Ook ik heb last van rimpels. In mijn geval is het duidelijk het gevolg van stress. In jouw geval: als je jezelf heel erg stressed over dat je er oud(er) uitziet, brengt dat meer stress met zich mee. Ik heb een tijdje geleden een docu gezien op internet (ik meen van BBC, maar pin me er niet op vast) dat die smeerseltjes helemaal niet veel doen. Wat wel zou helpen is het op regelmatige basis schoonmaken van je gezichtshuid (milk en tonic). Succes!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100