Wat is écht een goede anti-roos shampoo, ik vertrouw de reclame's niet echt namelijk! Dus hoor het graag van jullie! :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Haar
16.1K

Antwoorden (11)

Mijn kapster raadde mij Resdan aan. Heeft mij goed geholpen.
12 jaar geleden
Syoss helpt ook erg goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zonder twijfel elvive!!! Die donker blauwe fles!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een wit met roze fles, volgens mij elvive!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry.. miss niet helemaal antwoord op jou vraag maar ik wou je wel even zeggen dat je head shoulders echt niet moet gebruiken want de eerste keer gaat je roos weg maar die shampoo is zo erg hard voor je hoofdhuid dat je roos verdubbelt terugkomt.

groetjes:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1
Head and Shoulders maakt het probleem alleen maar erger, die shampoo is veels te agressief
Ik weet niet precies welke goed is en welke niet; zoals al in een antwoord vermeld is, anti-roosshampoo van head&shoulders is een van de slechte. Zorg ervoor dat je anti-roosshampoo zinkpyrithion bevat (zinkpyrithion werkt remmend op de versnelde celdeling en heeft ook een bacteriostatisch (remming van de bacteriegroei) en fungistatisch (schimmelwerend) effect). Dit zijn onderandere de anti-roosshampoos van Balneum, Palmolive, Andrélon en Garnier. Head&shoulders bevat deze trouwens ook.
Ook ligt het er vooral aan hóé jij de shampoo gebruikt.
Was je haar tweemaal per week of vaker met de anti-roosshampoo die zinkpyrithion bevat, masseer deze goed en laat hem 5 minuten inwerken. Spoel het er daarna goed uit.
Haarproducten kun je gewoon gebruiken, dit heeft geen invloed op de behandeling. Wanneer je elke dag je haar wilt wassen, kun je afwisselen met een neutrale shampoo. Stop met de behandeling wanneer je zeker weet dat de roos weg is.
Wanneer de roos niet weggaat, nadat je dit geprobeerd hebt, kun je naar een medicinale antiroos-shampoo halen bij de apotheek, dit is ketoconazolshampoo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
pyrithion zink is idd een goed middel tegen seborroïsch eczeem, net als seleniumsulfide en octipiron
Selsun tekoop bij drogist werkt heel goed ,zeker met vette roos .is niet echt lekker vj haar .maar bij kort haar prima.heb je lang of gekleurd haar ja dan de dure kerastase succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb jaren lang head and shoulders gebruikt, niet alleen had ik geen roos, ik had ook nog eens fantastisch zacht haar.
Ik waste mijn haar toen 1-2 keer per week.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die van Herbal Essences! Is alleen bijna nergens meer te krijgen. Jammer, want dat was bij mij de enige die echt werkte.
Als het heel erg is kan je van je huisarts een recept krijgen voor medicinaal anti roos-spul. Werkt ook goed!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb vooral de wat duurdere merken zoals Andrélon gebruikt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kuhl vind ik goed (met aloë vera en groene thee) deze gebruik ik voor roos