Ik heb een chinees jurkje gekocht voor een bruiloft. Maar welke schoenen draag ik daar onder?

ik kan ivm been problemen niet op hakken meer lopen dus moet wat anders verzinnen het jurkje is fel roze met gouden accenten

Toegevoegd na 56 seconden:
Het jurkje is over de knie.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (5)

Beige of zwarte ballerina's, moet je gewoon even met het jurkje naar de schoenen winkel om te kijken wat het mooiste staat. Gefeliciteerd met de bruid en bruidegom en een hele fijne dag toe gewenst:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lage gouden schoentjes. Laag loopt makkelijker en je houdt het langer vol. Verder oogt het ook Chinees, lage schoenen. Beetje zwarte marcara, rode lippenstift. Haar opsteken in een knotje. Ik zou zelf geen roze schoenen doen, dat staat dan wer ff net te zuurstokkerig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
of een leuk charmant met dunne riempjes gouden sandaaltje en je teennagels in de kleur roze lakken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zwarte lakschoenen, evt. ballerina's staat erg feestelijk, veel plezier!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoiets als dit bijvoorbeeld of een wat chiquer sandaaltje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vind ik ook bij chinees passen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hé?