welke deo kan ik het beste gebruiken tegen zweten?

ik heb al odorex dat is dat je geen zweetvlek krijgt maar dat is erg duur en doe het niet altijd op ik wou eigenlijk nog een Deo hebben waar ik minder door zweet of de zweet niet ruik dus dat de deo goed blijft ruiken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
9.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
voor je een vraag stelt kun je het beste eerst de zoekoptie gebruiken om te zien of de vraag al gesteld is. En ja hoor, er zijn al vele, vele soortgelijke vragen gesteld. Spaart jezelf en anderen moeite.
P.S. volgens mij is een deo altijd 'tegen zweten'.

Het beste antwoord

als je geen zweetplekken wilt, kan je ipv en shirtje een hempdje zonder mouwen, dan heb je onder je oksels in iedet geval geen zweetplekken.
of zwarte kleren dragen, daar zie je ook geen zweetplekken en dan gewoon af en toe een lekkere deo op spuiten en voila.
als het voor andere dingen dan sporten/school ofzo is dan heb ik gehoord dat je bamboe sokken aan moet doen en dat je dan overal minder zweet
of gewoon rexona;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een goed en logchies antwoord waar ik nog nooit aan heb gehad

Andere antwoorden (8)

Als je alleen iets tegen zweten zoekt: Odorex of Sanex maar daar zit titaniumdioxide in. Geeft extra kans op klierweefselkanker. Als je daarnaast iets natuurlijks wilt, dus zonder schadelijke stoffen is Urtekram wel een absolute aanrader. Kost iets meer, maar dan heb je wel wat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kankerverhaal is nog nooit door serieus onderzoek bevestigd (bovendien gaat het om aluminium).
tip 1 goed douchen en drogen.
tip 2 oksels scheren.
tip 3 neem deo zonder alcohol.

Succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oksels scheren dat vind ik nou niet echt mannelijk hoor
Als je deoleen gebruikt dan zweet je niet meer maar het ruikt nergens naar je.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan moet je een deodorant (ont-geurder) met een antitranspirante werking (met bijvoorbeeld aluminiumchloorhydraat) hebben. De meeste merken hebben deze wel in het assortiment.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het ligt er eigenlijk aan hoeveel jij voor een deo wilt uitgeven. Ik heb ook heel veel deo's geprobeerd, maar niets helpt altijd. Er zijn veel deo's die heerlijk ruiken, maar die helemaal niet tegen zweet werken. Ik gebruik nu Nivea Double effect, dit kost rond de €3,50. Meestal zijn ze ook in de aanbieding (kruitvat) dan is het 3 voor €6. Dat is wel goedkoop. Ik zal je zeggen dat het voor mij echt heel goed helpt. Succes! ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Axe denk ik
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je echt blijft zweten van antiperspirante deo's kan je ook over gaan op van die pads.. Dat heb ik ook wel eens gedaan tijdens een sollicitatiegesprek. Ik zweet best snel als ik zenuwachtig ben! Je ziet er niks van en ik voelde me enorm zeker van mezelf.. Ik ben nog aangenomen ook ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga naar de drogist en laat je voorlichten over anti-perspirants, dus NIET over deo's.
Een anti-perspirant voorkomt zweten.