Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestaat er zoiets als kleurshampoo ontkleuren?

Ik heb mijn haar een zwart kleurtje gegeven maar ben helemaal niet happy met resultaat. Heb kleurshampoo gebruikt en deze houdt tot 28 was beurten... Moet ik echt wachten tot de kleur verdwijnt met het wassen of bestaat er zoiets als ontkleuren van kleurshampoo??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
3.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Nee bestaat niet. Regelmatig wassen met shampoo tegen pellekes vb, Head & Shoulders u kleur gaat sneller afschieten.
Ontkleuren raad ik je af dus even geduld.
Succes :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Deze vraag kun je beter aan een kapper stellen. Kappers kunnen haar trouwens ontkleuren en daarna kun je het bijna iedere andere gewenste kleur geven. Alleen van heel donker naar licht is wat lastiger.
Als je het dit weekend nog lichter wilt krijgen kun je je haar keer op keer wassen tot je tevreden bent met de tint.
Wel veel werk trouwens.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
head & shoulders. is erg slecht voor je haar kleur. als je daar mee wast gaat het veel sneller eruit.
succes

Toegevoegd na 1 minuut:
andrelon natuurlijk blond kan je ook gebruiken. na een week of 2 mag je trouwens weer verven.
succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat je bijvoorbeeld kan doen is een ontkleuringsprodukt kopen, op de doos staat een vrouw met blond haar en er staat op dat het een ontkleuringsprodukt is. Koop ook dadelijk lichtbruin of een mahonietint ofzo, zodat je nà de ontkleuring er een andere kleur kan opzetten.
gewoon bij GB, Delhaize of Kruitvat vind je zo'n ontkleuringsprodukt,

Succes ermee en goed conditionner gebruiken bij je wasbeurten in de toekomst want zo ontkleuren kan wel wat vragen van de kwaliteit van je haar, ook nooit langer op je haar laten zitten zo'n ontkleuring dan vermeld staat op de doos.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zwart geverfd haar moet je niet zelf aan beginnen, ik weet niet wat je eigen kleur is, maar wanneer je zwart zelf gaat ontkleuren komen er veel kleur verassingen naar boven : bij natuurlijk blond: oranje tot rood Bij bruin van jezelf : groen tot olijfachtig. etc.
Bespaar je deze ellende en wacht 28 dagen of ga langs je kapper. Wel is inderdaat Head & Shoulders een tip maar dit moet je dan eigenlijk meteen na het kleuren gebruiken om de kleur er (zoveel mogelijk) uit te trekken. Wat het na een tijdje doet weet ik niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding