Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke modewebsite raadplegen voor trends french wardrobe / bohemian style?

Ik vind het heel moeilijk om kledingcombinaties te maken en ben op zoek naar een website waar gewoon outfitcombi's worden voorgesteld. Bijvoorbeeld een Blog van iemand die outfitsamenstellingen fotografeert of een nederlandse modewebsite waar vanuit het nieuwe assortiment van grote ketens (zara, hm etc) outfitcombi's worden gegeven?

Voor zover ik weet is mijn stijl een beetje french wardrobe gemixt met mild bohemian. Ik wil met mijn kleding uitstralen dat ik een beetje een journalist vs. marketing. vs. sexy vs. creatief zakenvrouw ben. Dus met creatief bedoel ik niet overdreven en hetzelfde geld voor boho..

Misschien ook een aantal stijliconen die bij mij passen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
763

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Deze vraag staat al heel lang open! Het is ook een lastige vraag om goed te beantwoorden... Als je iets over een bepaalde stijl zoekt kun je googlen op blog en dan bijvoorbeeld French Wardrobe, dan vind je vaak wel artikels daarover...
De site die in de bron staat, staan ook leuke dingen op, in verschillende stijlen...
Verder als je combinaties met H&M kleren zoekt kan je ook gewoon naar de site gaan, en dan op de foto hebben ze het al gecombineerd...
Waarschijnlijk niet helemaal het antwoord wat je bedoelt, maar misschien heb je hier wat aan?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding