waarom zie je op hyves altijd dat meisjes foto's van zich zelf hebben genomen?

ik bedoel waarom maken ze zo'n foto zelf. en doet niet iemand anders het?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik maak soms ook wel een foto van mezelf hoor, en ik ben een jongen ;)
En het is soms makkelijker om zelf de foto te maken want dan kun je kiezen hoe je er precies op wilt staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
T valt niet echt uit te leggen waarom iemand een foto maakt,

Antwoorden (6)

Niet altijd maar het is mode om met flits op een spiegel een fototje te maken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mode? not.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het lijkt er in ieder geval wel heel sterk op! :)
Dan kunnen ze zonder schaamte 150 foto's van zichzelf maken per ' sessie', en daar de mooiste uitkiezen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
omdat er niemand in de buurt is om t even te vragen ...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha, leuke vraag hoor.
maar het is zo dat je inderdaad als meisje (ik dus), 250 foto:P (overdreven) kan maken en dan 230 weggooien (ooit een keer gedaan!, schaamtelijk!!), maar.. het is gewoon leuk om te doen, en je kan zelf weten hoe je kijkt op fotos van jezelf dus.. dat is het gewoonm eigenlijk valt het niet uitteleggen!
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je met je fotocamera in de spiegel met een mobiel / camera gaat staan kan je jezelf zien in je mobiel / camera of je goed poseert enzo . dus dat is de voordeel dat als niemand anders een foto maakt dat je je zelf een foto kunt maken terwijl je je zelf ziet hoe je poseert in de camera. ?
Maarr omdat veel mensen het doen gaan nog meer mensen het doen en zo verspreid hett. (:

The end.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meisjes vinden he leuk als het zelf wordt gemaakt. Je kunt er veel van maken en toch kan het worden verwijdert. Daarom ben ik altijd zo nerveus met schoolfoto's. Je komt er altijd lelijk op en het is maar 1 foto. En als iedereen zo ff een foto'tje wil maken moeten er wel héél veel camera mannen/vrouwen zijn.