Mooie tattoo? Wat voor tattoo?

Ik wil binnekort een tattoo laten zetten. En ik wil iets japans en dan een koi karper maar ik kan nergens een goede site vinden. Weet iemand veel plaatjes van koi karpers als tattoo???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.1K

Antwoorden (4)

Zie afbeelding
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga naar goeie tattooshop .
En maak jou wensen kenbaar en vraag of zij een ontwerp willen maken .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Snuffel eens rond in de bibliotheek: daar hebben ze veel boeken met tattoos die je als voorbeeld zou kunnen gebruiken. Ook hebben ze boeken specifiek over koikarpers die je als voorbeeld kunt gebruiken voor een ontwerp.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat ik vaak doe via google afbeeldingen zoeken is in meerdere talen zoeken. Vooral bij tattoos kan het heel handig zijn om bv in het chinees te zoeken, zeker bij de koi karper. Ik ga dan naar google vertalen en vertaal koi karper tattoo in het chinees 锦鲤纹身 en zoek zo. En dan kom je op andere dingen uit. Ook wel op sommige dezelfde hoor. en dan in het Japans 鯉は入れ墨をコイ. Dan kom je weer op hele andere dingen uit. Ook is het leuk om te zoeken op koi karp(/fish) sketch, dan kom je op mooie schetsen uit van tattoos die je dan evt nog kunt laten aanpassen naar jouw smaak door de tattoo artist. Als je een kleine zoekt, voeg dan evt het woord klein/small toe.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Toegevoegd na 3 minuten:
koi carp/fish drawing kan ook nog
(nb het is koi carp, niet koi karp, ik maakte een spellingsfout hierboven)

Toegevoegd na 4 minuten:
koi carp/fish drawing kan ook nog
(nb het is koi carp, niet koi karp, ik maakte een spellingsfout hierboven)