hoe zie je dat een adidas vestje nep is ???

ik heb gister in adidas originals store (in bataviastad)een vest gekocht alleen aan de achterkant staat geen adidas teken en op de voorkant wel maar dan in het klein en er staat niet eronder adidas meer in de label staat wel adidas alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
3.8K

Antwoorden (3)

Ik verkocht zelf adidas kleding, bij een nep adidas pak zit een hele goedkope rits meestel. Deze gaat dan ook vaak eerder stuk als een orginele verder heeft adidas heel veel modellen, maar naar mijn idee moet deze wel echt zijn als je zegt dat dit vest uit een orginele batavia store komt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is moeilijk om uit te leggen, maar het verschilt in kwaliteit. Zo kun je meestal aan het logotje dat er op is genaaid of gedrukt zien of het echt of nep is. Bij neppe zie je dat het erg slecht bewerkt is.

Maar even over jou vest, die is waarschijnlijk gewoon echt. Echte adidas vesten hebben niet persé een logo achterop, en ook niet persé de tekst 'adidas' onder de logo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Adidas vesten die een logo achterop hebben zijn vrouwen modellen