Hoe kun je je spijkerbroek nog stijlvol dragen, wanneer er een horizontale scheur in zit ter hoogte van je knie?

Bijv. is het handig om aan de andere kant ook een scheur te knippen, of een lapje op de scheur naaien, of gewoon zo dragen met 1 scheur, etc.?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben een man.

Het beste antwoord

Je moet er zéker geen lapjes op naaien!
Het beste is om eerst te bepalen hoe groot je de scheur wilt hebben (zo laten of groter) en vervolgens een lapje áchter de scheur te naaien. Ook moet je aan de uiteinden van de scheur dwars naaien. Dit zorgt ervoor dat het niet verder uitscheurt.
Het beste is om het bij één scheur te laten, dus niet meer scheuren maken.
Om je look helemaal compleet te maken is het leuk om met het ruwe deel van een schuursponsje rondom de scheur zachtjes te schuren. Zo laat er een beetje verf los en lijkt het net alsof het allemaal zo hoort.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

aan de andere kant ook een scheur, is superleuk! ik doe soms zelf gaten maken in me broek =D ( niet teveel ofcourse )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou er een stukje stof achter kunnen doen.
Een scheur in je spijkerbroek hoeft niet meteen slonzig of ordinair te zijn. Als je maar zorgt dat de rest van je kleding wel gewoon "netjes"is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Naai er een leuk lapje op in een bijpassende kleur en naai op de andere pijp ook een lapje, hetzelfde of bijpassend maar naai dat lapje dan een beetje hoger of juist een beetje lager op de pijp. Eventueel kun je dan ook langs de zoom een lapje stikken. Dat is heel erg jaren '60 en '70 en nu weer in de mode.

Toegevoegd na 47 seconden:
Nog een bijpassende riem erbij en je hebt een hele nieuwe look!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Scheuren mogen helemaal weer! Ik zou er zeker geen lapje op naaien. De scheur zal er steeds rafeliger uit gaan zien wat een leuk effect geeft. Als je aan de andere kant nog eentje knipt, zal je misschien zien dat die er niet 'natuurlijk' in is gekomen.
Je kan wel op de rest van je kleding letten. Hou het stijlvol. Ook nog gaten in je shirt is natuurlijk weer wat overdreven slonzig, en deftige schoenen met een prachtige blouse kan ook niet echt.
Nette sneakers (geen afgetrapte) past er denk ik het beste bij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aan de binnenkant van je spijkerbroek lijm je met textiellijm een vel gekleurd lapje stof. Ziet er heel cool uit. Ik heb het gedaan met een een scheur in mijn spijkerbroek, had nog een fel groen oud t-shirt welke niet meer goed was en dat erachter gelijmd. Ziet er stoer uit en het zorgt er ook nog eens voor dat je scheur niet te groot wordt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aan de andere kant moet je ook een scheur maken. Scheuren in je broek zijn weer helemaal in hoor;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou voor de stijlvolle cowboy-look gaan. Stoere laarzen brede riem, witte blouse of longsleeve en een jasje.

Svp geen 2e scheur in je andere pijp maken, dat staat zo gemaakt :-)

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee 1 scheur is prima, misschien zelfs ietsjes groter maken zodat ie een beetje opvalt, verder niets aan doen,

SVP geen rare lapjes op stikken!!!
scheuren zijn top !