Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik krijg altijd als ik een paardenstaart inheb krullen boven op mijn hoofd weet iemand hoe je dat kan vermijden ik vindt dat namelijk erg lelijk

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
961

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Een beetje gel opdoen,dit zijn de kortere haartjes die waarschijnlijk niet mee in de paardestaart kunnen maar met een beetje gel blijven ze plat
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haarlak wil ook altijd wel helpen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een beetje haarlak op je borstel doen en dan je haren kammen. Dat helpt bij mij...
Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is het soort pluishaar? Want je kunt dan heel erg goed van; Gliss Kur hair repair, liquid silk gloss ofzoiets gebruiken.
Het werkt echt super, al je pluishaar verdwijnt. Je kan het bij de Kruidvat ofzo kopen. Het is maar 4 euro en het werkt echt super. Je moet wel als je haar droog is het er in spuiten, hoeft helemaal niet veel te zijn hoor. =)

Je pluishaar gaat er dus van weg, en je haar gaat echt glanzen en je haar wordt er echt zach van, directe doorkambaarheid en het verzwaart je haar niet. =D
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding