Opdrukken, bankdrukken en in de sportschool zijn genoeg apparaten waar je het mee kan trainen. Als je het tuis wil trainen is opdrukken het makkelijkst.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Trainen in sport centrums
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door borstoefeningen te gaan doen.
Bankdrukken, dumpbell drukken, opdrukken; etc
Ga eens naar een sportschool en laat je voorlichten. Zij kunnen je daar alles over vertellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koop een men's health, daar staan genoeg oefeningen in.. Ook voor thuis..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij je geboorte, heb je al borstspieren. Die hoef je dus niet meer te krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo is het, +.
Ligt er ook een beetje aan wat jij verstaat onder het krijgen van borstspieren.
Als je daar mee bedoelt meer spiermassa op je borst, zal je naar relatief weinig herhalingen moeten gaan (6-8).

Als je sterker wil worden volstaat het voorlopig om om de dag 3 x 20 push-ups te doen. Bijvoorbeeld voor het slapen. Wat het effectiefst is tijdens het opdrukken is als je langzaam naar de grond zakt en wat sneller opdrukt (niet te snel)
Hier zal je sterker van worden in je borstspieren maar niet veel groter...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zwemmen (geen baantjes trekken maar borst crawl en vlinderslag oefeningen), opdrukken, bankdrukken, trainen met een butterfly toestel, hiphop/break dansen oppikken als hobby of een bijbaan als vuilnisophaler zijn allemaal prima manieren om je borstspieren te trainen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Opdrukken met je armen zeg maar in 90 graden hoek...
Of je binnenkant van je handen tegen elkaar drukken en dat heel lang doen, probeer maar eens...
Je zult het al voelen! :)