Waarom wordt er blusch gebruikt?

Wat heeft het voor effect op je gezicht?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Blush (rouge) maakt, dat je er gezonder en uitgeruster uitziet.
Alsof je net van een lekkere wandeling thuiskomt, of na een heerlijke nacht slapen aan je dag begint.

Bovendien kan je je gezichtsvorm heel subtiel veranderen : afhankelijk van waar je de blush precies opbrengt, kan je jukbeenderen of wat hollere wangen 'creëren' als je een rond koppie met iets bolle wangen hebt.
(hiervoor zuig je je wangen naar binnen, en daar begin je met een bruin-roze rouge te kwasten, schuin omhoog naar de bovenkant van je oren.

Ook als je heerlijk bruin bent, zal je er gelijk spectaculair uitzien, als je middenop je wangen een beetje donkerroze blush aanbrengt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je reactie

Andere antwoorden (1)

Het wordt voornamelijk gebruikt om je jukbeenderen te accentueren. Het helpt ook om wat meer kleur aan je gezicht te geven zodat je niet zo bleek lijkt.