Is er een mogelijkheid om via een of andere outlet nog aan Coolcat kleding komen van zomer vorig jaar?

Ik ben namelijk op zoek naar een driekwartbroek CC adana van vorig jaar.

Toegevoegd na 39 minuten:
Op marktplaats staat al een oproep van mij: http://kleding-schoenen-heren.marktplaats.nl/merkkleding-broeken-en-pantalons/444006267-gezocht-coolcat-driekwart-korte-broek-cc-adana-2010.html

En het is een model uit 2010 dus volgens mij zijn die niet meer op voorraad. Ik weet dat er dit jaar ook een versie van is, maar die zoek ik niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.1K

Het beste antwoord

Er is ieder jaar in Houten een Coolcat uitverkoop. Hier wordt kleding verkocht van vorige jaren, misschien zit deze broek er ook nog bij. Wanneer deze verkoop begint dat weet ik ook niet precies. Meestal voor de zomer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Moeilijk. Heb je marktplaats al geprobeerd?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier in mijn woonplaats is het hoofdkantoor gevestigd. Mogelijk kunt U eens een telefoontje plegen en gewoon direct vragen of deze broek nog ergens in voorraad is.

http://www.nederlandinbedrijf.nl/regio/rubriek/kledingwinkel/in/utrecht/Breukelen

Groet:Zoekertje

Toegevoegd na 1 minuut:
Druk op het Rode ballonnetje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan het in Bataviastad proberen! Daar hebben ze veel merkkleding van vorige seizoenen.