jaa http://www.girlscene.nl/beauty/beauty/2011/februari/non-stop_droge_lippen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als er paraffinum liquidum op staat wel, dit kan echter minder kwaad dan het voorgaande artikel doet suggereren. Het hangt af van de hoeveelheid. Dit kunt je controleren door te kijken hoe hoog het ingrediënt op de verpakking staat, hoe meer in het begin hoe hoger de concentratie.

Paraffine zelf doet niets, het is een bestanddeel welke je grotendeels terugvindt in kaarsen. Het droogt niet uit en je kunt er niet verslaafd aan raken, maar het verzorgd je lippen ook niet.

Is het dan erg wanneer er paraffine in je balsem zit? Het antwoord hierop is nee! Het zorgt ervoor dat het stickje lekker smeert en het sluit de liphuid af zodat er niet nog meer vocht uit je lippen kan verdwijnen en ze niet nóg droger worden..

De overige ingrediënten moeten de rest van het werk doen, (verzorgen, hydrateren etc)

Ik hoop dat je er wat aan hebt..