Heb jij dat nu ook?

Je koopt een nieuw kledingstuk en in de winkel vindt je het prachtig staan.Als je het aantrekt thuis voor de spiegel valt het ineeens zo tegen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Nee nog nooit gehad wel dat het te strak zit.

nee als het mij in de winkel stond staat het thuis ook.

Gelukkig heb ik een heel kritische kledingadviseur in mijn vaste kledingwinkel. Maar toen ik ze vanmiddag in een winkel van 'Polo Ralph Lauren' vroeg naar een shirt in de maat "2xlx7" keken ze me aan alsof ik een chinese rijsttafel bestelde...

ja, en dan hang ik het in de kast met de gedachte: vandaag niet mijn kleur. Maar als ik het later nog eens probeer is het nog steeds niet mijn kleur. En dan na 2 jaar van passen en terug hangen gaat het alsnog in de zak van Max :)

nee ik koop kleding om mezelf mee te bedekken en kijk nooit in de spiegel of iets mooi staat of niet kleding is voor mij alleen functioneel.

Een heel enkele keer heb ik dat wel eens ja. Dan ben ik ik een tè vrolijke bui, dan koop ik soms ook tè vrolijke kleren :-)

Af en toe valt het inderdaad wat tegen. Dan lijkt het wel of het door de passpiegel komt of de lichtinval in de winkel, dat het leuker leek. Het gebeurt ook nog weleens dat ik te snel koop en dat de kleur bijvoorbeeld tegen blijkt te vallen als ik thuiskom. Of ik zie ineens een verstopt strikje of frutseltje, die ik in de winkel over het hoofd zag. Ik vraag altijd of ik mag ruilen, zo niet dan pas ik extra goed tot ik zeker weet dat ik het leuk vindt. En dan valt het eigenlijk nooit tegen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100