Zweetprobleem

Ik zweet wat veel in mijn gezicht. Het is niet echt een medisch probleem maar ik vindt het zo oncharmant en dat is niet echt goed voor mijn zelfvertrouwen. En dat maakt het tot een probleem. Iemand een oplossing?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Ik heb dit ook en kwam erachter dat dit door medicijngebruik kwam.

Ook Kan alcohol en drugs een oorzaak zijn of overgewicht

Er is een spray voor wat goed helpt en dat is: syNeo-0anti transpirant

Wel duur, maar helpt goed zo te lezen:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die syneo kan niet op je gezicht hoor!!!

Andere antwoorden (2)

Huisarts aan de bel trekken. Beste oplossing.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die had niks voor me.
Heb ik ook wel, en de huisarts wist geen echte oplossing omdat de gezichtshuid te gevoelig is voor de middelen die hij voor oksels en voeten voorschrijft.
Dus ik zou uitkijken met wat je op je gezicht smeert...
Een heel vervelend probleem!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja der is wel iets dat voor je huid is maar dat heb ik nog niet regelmatig gebruikt. Dus ik wilde vragen of er nog andere dingen zijn