Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat voor gell werkt goed met dik haar?

ik heb altijd veel problemen bij het doen van mijn haar ik heb half lang haar tot mijn wenkbrouwen maar ik moet altijd verschrikkelijk veel gell erin doen om het een beetje in model te krijgen , wat voorn gell werkt goed en zie je niet goed?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
810

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Of je doet Murrays, of je doet gewoon haarlak gebruiken. ik deed eerst murrays (nu alleen nog als ik ga zwemmen oid!), en nu gewoon dagelijks haarlak!
Oh, trouwens. ga naar de kapper, For a new haircut ! En doe je haar dan eens wat uitdunnen, dan kan je makkelijk alles uitproberen in je haar! ! (blijft anders teveel in je haar zitten!)

Toegevoegd na 32 seconden:
Je doet Murrays, of je doet gewoon haarlak gebruiken. ik deed eerst murrays (nu alleen nog als ik ga zwemmen oid!), en nu gewoon dagelijks haarlak!
Oh, trouwens. ga naar de kapper, For a new haircut ! En doe je haar dan eens wat uitdunnen, dan kan je makkelijk alles uitproberen in je haar! ! (blijft anders teveel in je haar zitten!)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Showtime werk heel goed! Maar js wel rond de 7 euro..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb ook dik haar en ben gestopt met gel. Wax werkt voor mij voortreffelijk! Ik gebruik "hair shaper fudge de "fathead" of "Doop the freaker". Allebei te koop bij Kinki kappers!
(sorry voor de verschrikkelijke merknamen, maar zo heten ze toch echt!)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb ook dik haar ( eigelijk vooral erg dicht op elkaar groeiend ) het makkelijkste is eigenlijk uit laten dunnen bij de kaper! Ook verschillende soorten gels proberen en na het douchen als je haar nog iets vochtig is werkt bij mij ook!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding