Mijn haar is enorm dun geworden de laatste weken. Wat kan ik hier aan doen?

Toegevoegd na 1 dag:
Ik gebruik amper stylingproducten...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Over het algemeen minder haarproducten gebruiken:
Gel, Mousse, Spray's
Als je elke dag je haar helemaal insmeert met die troep word het dunner, en gaat het op den duur ook uitvallen,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je kan best een verwijzing vragen naar een dermatoloog (huidarts)
Hij zal medicatie geven aangepast aan de oorzaak van het dun worden van je haar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik bedoel dus: een verwijzing vragen aan je huisarts om naar de dermatoloog te kunnen gaan.
afscheren natuurlijk, man of vrouw!! Ik werd ook kaal en het is even een stap maar echt...heeerrlijk!!

Succes, en doe het snel voor de zomer!! Evt. zonnebank om lekker bruine kop te krijgen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lol
Kimath
13 jaar geleden
je hoofd kaalscheren als vrouw is niet echt iets dat je zomaar doet. Voor een man kan het nog wel meestal.
Klein huishoudelijk hulpje voor het effect is in ieder geval de spray wax van Lee Stafford. Verkrijgbaar bij de Etos, felroze busjes van ongeveer 8 euro, maar dan líjkt je haar iig iets dikker. (niet te veel spuiten!) :)