Waar kan ik het allergoedkoopste ondergoed kopen?

Ik wil er graag een hele hoop in slaan, maar vaak zijn ze per stuk zo duur. Er is nergens echt duidelijk te vinden waar goedkope onderbroeken te vinden zijn. Ik heb geen interesse in merknamen, mooie kleurtjes, wat dan ook, ik wil gewoon basis ondergoed.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
4.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat moet jij met zoveel onderbroeken :P

Antwoorden (7)

ik zou naar de zeeman gaan, prima ondergoed voor een laag prijsje.
ook op de markt kan je nog wel eens je slag slaan.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Laat er alleen geen harde scheten in want je zit er zo doorheen :)
Rieneke1
13 jaar geleden
valt wel mee hoor edje.
ik ben trouwens een dame, en die laten geen scheten, zeker geen harde ;p
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dames zijn prinsesjes. Die poepen rozengeur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oja dat was ik vergeten, dames doen dat niet.
Rieneke1
13 jaar geleden
@vols, met jou kan ik praten! ;)
Ik koop ze altijd gewoon van katoen bij de hema. Kost een paar euro per stuk, maar die gaan wel jaren mee (ook het elastiek) en zitten prima!

Bij de zeeman heb ik wel eens een setje van vijf gekocht voor €4,95 maar die hielden het niet op 60 graden in de was en waren na een wasbeurt of 10 versleten. Goedkoop is duurkoop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Die van de Hema zijn erg goed, heb ik ook veel van :)
Ik kocht ze toen in zo'n zakje, waren er 3 voor 5 euro ofzo, met leuke pastelkleurtjes ^^
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk niet dat de vraagsteller op zoek is naar leuke pastelkleurtjes ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze hebben keurige zwarte, grijze en blauwe onderbroeken. En ook boxershorts maar daar houd ik niet van. Die onderbroeken die ik bedoel zijn gewoon strakke, en ze hebben een flink brede band waar "SPORTSWEAR" op staat. Ik vind 't de ideale onderbroek. En voor die paar euro die ze per stuk kosten heb je echt stevige onderbroeken met het goede soort stretch (voor mij dan :) ), waarvan het elasiek bijna niet lubbert en het katoen gewoon z'n vorm behoudt.
Kimath
13 jaar geleden
@Mendy: dat denk ik ook niet, maar ze hebben veel keuze bij de Hema, voor dames en voor heren :)
Zeeman, Wibra en markt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op de markt vind je wekelijks wel kraampjes die dit soort zaken verkopen. Vaak verkopen ze een hele set voor weinig, of 2 halen 1 betalen acties. Kortom met kraampjes weet je het nooit. Verder zijn discount winkels inderdaad een optie.
;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Action!! Goed spul, zelfs nog een beetje hip!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In het Kruidvat hebben ze prima ondergoed voor een billijke prijs.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Primark of HM hebben ook van die setjes van 3 ofzo.. Zijn ook niet erg duur en hip;)