Ik heb een schoolfeest in het rood/wit. Heb alleen geen leuke rood/witte kleren. Hoe kan ik er goedkoop aankomen? Sieraden maken ben ik wel voor in!

Ik wil er leuk uitzien met rood/witte sieraden.
Ik denk er over om een oud T-shirtje te pimpen en zelf
sieraden te maken. Tips?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leuk idee!

Het beste antwoord

Als je zelf de sieraden wilt maken dan moet je op zoek gaan naar kralen. Maar misschien kun je ook wel een bloemenketting van rozen maken.
Nog makkelijker: leen rode of witte sieraden, van een vriendin of familielid bijvoorbeeld.
Je kunt vaak ook goedkoop sieraden vinden bij winkels als de Action of de Zeeman, ook het kringloopcentrum heeft meestal van alles liggen.
Ook leuk om te doen: dat shirtje verven. Je kan als dat shirt wit is aan de slag met rode verf, draai er van tevoren een paar knopen in en je krijgt leuke effecten. Als het shirt juist rood is kun je patronen maken met chloor of bleekmiddel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb geleend, goed idee, dankjewel :D

Andere antwoorden (4)

Witte/rode shirts hebben ze bij Zeeman en Wibra heel goedkoop.
je kunt ook bij de kringloper gaan kijken of andere 2de-hands winkel
13 jaar geleden
Heel eenvoudig is een ketting van paperclips maken, en daar om en om een reepje rood papier en wit papier om heen te vouwen en vast te plakken.
Van een rood papieren servet kan je een soort roos maken. Dat doe je door 'm in smalle harmonica-reepjes te vouwen, in het midden met een elastiekje vastzetten en dan de laagjes één voor één uitpeuteren. Leuk voor in je haar als een Hawaííbloem.
Amadea
13 jaar geleden
Bij H&M of C&A hebben ze leuke dingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga naar: Action, Zeeman, Wibra. En koop daar Rode en Witte kleding,