hoe kan ik mijn snor minder opvallend maken?

ik wil mijn snor niet wegscheren en ook niet harsen,epileren ect.. en ook niet verbleken met een speciale middel voor je snor. Maar met wat kan ik het minder opvallend maken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
8.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat een vreemde vraag. waarom wil je dan een snor? of ben je toevallig een vrouw?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je bent 11 jaar en een meisje.
Als het waar is, en geen grapje voor 1 april: epileer die haartjes toch. Fluitje van een cent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij epileren komen er geen stoppels terug want je trekt de haar er bij de wortel uit. Er moet dus een nieuw haartje komen en die hebben een smal begin en voelen dus gewoon zacht. Alleen scheren levert een stoppel op omdat de haar wordt afgesneden en een scherp einde heeft als hij teruggroeit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Epileren is een goed idee! (ik wist niet dat je nog zo jong was). Zorg voor een vergrotende spiegel en een schoon pincet, schone handen ook. Trek de huid een beetje strak, dan kun je de haartjes makkelijker er uit trekken. Je zult het wel een paar keertjes moeten doen, maar het helpt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je niks wilt, dan is het ook moeilijk om advies te geven.

Antwoorden (10)

Als je dat allemaal niet wil blijven er weinig opties over, je zou het wel weg kunnen plamuren met een berg make-up.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je huidskleur aan de kleur van je snorharen aanpassen. Dus heb je daar blonde haren (en je bent blank) blijf dan uit de zon. Heb je donkere haren, zorg dan voor een wat bruinere huid. Maar let op: bruin door zon is ook niet geweldig voor je huid. Dan zou ik toch voor een optie als bleken of electrisch ontharen kiezen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan iemand mij de minnen uitleggen? Ik probeer toch serieus op de vraag in te gaan en heb als vrouw zijnde ook een licht snorretje. Ik merk dat in de zomer als mijn huid bruiner is, het minder opvalt. Dus zodoende lijkt het me een enige oplossing voor iemand die niet wilt ontharen of ontkleuren. Dusse, waarom de min?
wat er dan overblijft, is bijknippen tot je een beschaafde snor overhoudt.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
top idee :) +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bijknippen blijft lastig ;)
Je zou een mooie kleine moedervlek ergens op je wang kunnen maken, zodat de blik van mensen juist daarheen wordt getrokken, en niet naar je snor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat is de reden dat je er niet 'met middelen' vanaf wilt? Harsen en epileren klinkt best heftig... Misschien is een zachte ontharingscreme voor het gezicht iets?
13 jaar geleden
Neem een baard er bij
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt de haartjes ook weg laten laseren, zou je dat wel willen? Met een paar (vrijwel pijnloze) behandelingen zijn ze voor altijd weg. Bij paramedische kliniek Gooi en Vechtstreek is het ook nog redelijk betaalbaar: http://www.paramedischekliniek.nl/ontharen.php
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt het met een pinset proberen. (dat is eingelijk ook epileren, maar ik vind het fijner, want dat is gewoon thuis, terwijl epileren echt bij de kapper ofzo moet..)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik stel voor: scheer je hoofd kaal of neem een ander kapsel. Als je al kaal bent zet een pruik op. Draag een hoed en/of zet een bril of een zonnebril op. Verander je kledingstijl totaal. Ook gekleurde lenzen kan een optie zijn dan gaan mensen zich waarschijnlijk afvragen: "Goh, wat zie ze er anders uit zeg!?" En vergeten ze die vreselijke snor waarschijnlijk gelijk.
Ik las op je profiel dat je van "funny shit" houd dus hoe moeilijk kan het zijn om op je 11e als 'vrouw' zijnde iets geks te doen wat de aandacht van je snor afleidt? ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amadea
13 jaar geleden
Is natuurlijk de vraag in hoeverre dit in werkelijkheid een kind van 11 is....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op het 'anonieme' internet zijn deze dingen altijd een vraag.....Ik vraag me hier namelijk heel vaak af hoe serieus de vragen eigenlijk zijn. Da's ook heel moeilijk te beoordelen.
Dit is een vraag waar nauwelijks een serieus antwoord op is te geven. De vragensteller zegt een 'vrouw' van 11 te zijn? We weten niet hoe de snor eruit ziet enz. Tja......
laten we eerst maar eens stoppen met het een snor te noemen. (zie bijgevoegde plaatjes) de 1 is een snor, de ander ongewenst haargroei.
is veeeeeeel beter voor je zelfvertrouwen om het ongewenst haargroei te noemen ipv jezelf meteen het mannelijke etiket op te plakken. SNOR.

ik begrijp dat je als 11 jarige nog niet toe bent aan grote vrouwen dingen.

ik snap precies wat je probleem is.

niets is zo killing voor je gevoel van vrouwelijkheid als je bovenlip insmeren met scheerschuin en daarna met een mannenscheermesje (want die is tenslotte speciaal bedoelt voor je gezicht) jezelf scheren.

harsen en epileren doet pijn, sommige vrouwen zweren daarbij maar ik ben blijkbaar erg gevoelig (of een mietje) en doe er niet aan.

je wilt misschien geen chemische producten gebruiken om het haar te bleken, maar dat kan ook heel goed met heel natuurlijk citroensap.
iedere ochtend voordat je naar buiten gaat (zon helpt) een beetje citroensap op een watje doen en over je bovenlip smeren.
je hoeft en geen citroenen voor te kopen, je kan citroen sap ook uit zo'n plastic citroenflesje halen.

maar als je dan lange blonde haartjes hebt, en je bent nog steeds niet tevreden, moet je ze toch gaan scheren
en dat kan met een heel lief klein vrouwlijk apparaatje. (zie afbeelding)
toevallig niet zo heel lang geleden gekocht samen met een vriendin (ze durfde niet alleen)
bij de mediamarkt, 10 euro

succes ermee :)