Wat is een leuke coupe voor lang blond haar?

Ik ben 13 en heb lang blond haar zonder laagjes of wat dan ook. Ik heb dit al een tijdje zo en ik wil graag iets anders. Weet iemand nog een leuke coupe voor lang haar of anders een leuke manier om mijn haar te dragen?

Weet jij het antwoord?

/2500

misschien eens in lagen laten knippen. een krultang doet ook wonderen en neem eens een kijkje op you tube, daar staan ook vaak hele leuke en makkelijk modellen op die je zo thuis na kan doen en ook nog leuk zijn om met je vriendinnen te doen. succes.

Je kunt er papillotten in doen, dan heb je de volgende dag mooie pijpekrullen. Je kunt het onderste deel van je haar in laagjes laten knippen, dan krult het mooi naar buiten. Je kunt het opsteken, invlechten en met een haarband dragen. Hier wat filmpjes op youtube ter inspiratie.

Ik heb ook altijd lang blond haar gehad, en heb het onlangs tot een bob laten knippen. De vlecht van 20 cm die eraf is geknipt heb ik naar haardonatie gestuurd, die maken er pruiken van voor mensen die het heel goed kunnen gebruiken (denk aan haaruitval na chemotherapie voor kankerpatiënten). Als je het niet wilt afknippen is een lange schuine losse vlecht ook heel mooi.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100