zijn deze schoenen van leer? http://www.martiniskateandsnow.com/product_photos/large/xl_Supra_Vaider_WhiteTufDuct.jpg het zijn Supra vaider duct tape

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Hmmm, ik weet het niet hoor, er staat "leather lining" oftewel leren voering. Als ik jou was zou ik voor de zekerheid even een mailtje sturen naar de klantenservice, info@martiniskateandsnow.com
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja zo te zien wel:

Martini Skate and Snow
Supra Vaider High Top Shoe

* High top upper
* Tuf Satin
* Vulcanized sole
* Extra heel protection
* High memory polyurethane insole
* SupraFoam midsole providing entire foot impact resistance, optimal shoe flex, and board feel
* New metal sliding tongue logo
* Ankle support
* PU leather lining
* BK mesh sock liner.
* Colorway: Tuf White
* Sizes: 9.5 - 13 US mens
* Price: $99.9

er staat dus Leather.