Welke online shops zijn geschikt voor mij?

Ik wil graag meer online gaan winkelen, maar ik weet niet veel betrouwe sites met mijn smaak kleding.

Ik zoek vooral t-shirts. Ik hou van het merk Catwalk Junkie en merken als Kiss Therapy en April Evil van The Sting. Ik hou erg van kleurrijke, opvallende kleren.

Toegevoegd na 6 minuten:
Mijn smaak is trouwens ook een klein beetje jongensachtig.
t-shirt met een broek, haast nooit jurkjes, tenzij ze heel leuk en niet truttig zijn.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.1K

Het beste antwoord

www.sans-online.nl
www.wehkamp.nl
www.dressesonly.nl
www.zalando.nl
www.asos.com
www.cafemoda.nl (schoenen)
www.mangoshop.com
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Bij www.wehkamp.nl hebben ze bijna alle merken kijk daar is
Ps t is ook betroubaar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan naar de h&m online shop gaan. Daar kan je de kleren laten opsturen, passen, en als je er 1, meerdere of allemaal niet leuk vind/ze passen niet dan kan je ze gewoon terug sturen en krijg je het aankoop bedrag terug. Wel moet je de verzendkosten betalen :(

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Otto heeft veel keuze. Werkt prima, en terugsturen (wel optijd doen) is ook geen probleem.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoi

ik weet niet zeker of je het een leuke site vind maar hier heb ik er misschien eentje en die is ook niet duur de inkoopprijs op www.jenniesoutletstore.nl
ik hoop dat je hier wat aan hebt!
groetjes Jacoline
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vd.nl Bijenkorf.nl modetoday.nl denimtrend.nl

Succes