Sommige tattoo/piercingshops hebben het, maar je bent vaak het beste af bij een 'natuurwinkel'. Daar heb ik het tot nu toe altijd gezien.
Verder, hoe aan te brengen? Als je een tube gebruikt is het al klaar, bij poeder moet je wat anders doen. Het is het beste om het te vermengen met warm (niet heet!) water met een paar druppels eucalyptusolie (ook verkrijgbaar bij de natuurwinkel). Dit zorgt voor langere 'houdbaarheid' van je tatoo. Hoe je het wilt aanbrengen is aan jou. Een spuitzak zou kunnen (een heel klein puntje van een plastic zakje afknippen), met een tandenstoker/sateprikker, enz. Wat dat betreft zijn de mogelijkheden eindeloos.
Dan een stukje op laten drogen en er even overheen spuiten met haarlak, opnieuw, heel handig om je tattoo langer te laten zitten.
Als je het allemaal goed doet, zou hij minstens een week moeten blijven zitten.
Hoe duur? Een tube kost al gauw een paar Eurootjes, poeder is wat goedkoper en je krijgt meer...!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Henna kan je kopen in speciale winkels met Oosterse voedingswaren en producten. Dan kun je denken aan Turkse winkeltjes, maar ook Marokkaanse en Surinaamse.

Er zijn ook hammams die het verkopen en zelfs aanbrengen.

Via internet is het ook mogelijk henna-kits te bestellen, zie bijvoorbeeld onderstaande link.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hebt het veel bij marokkaanse maar ook turkse winkels.
Je kunt beter de poedervorm kopen,om het vervolgens zelf te mengen.