Waarom hebben sommige mannen alleen aan hun pink een lange nagel?

Ik zie het af en toe bij mannen en ik ben heel erg benieuwd waarom alleen aan de pink dus een lange nagel.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
106.2K

Het beste antwoord

Ligt aan de lengte. Het is namelijk ook gebruikelijk bij junks om coke mee te snuiven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De nagel word dan als een "schepje" gebruik en word er dan vanaf gesnoven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zie het als vervanging van bijvoorbeeld een sleutelpunt, of een lepeltje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou, ja voor onderweg, zo kan je het ook noemen. Of voor als je bijvoorbeeld aan het stappen bent, en niet even uitgebreid aan een tafeltje kunt gaan zitten met een bijvoorbeeld een cd-hoesje om vervolgens uitgebreid een lijntje te gaan zitten te versnijden en het opsnuiven....

Andere antwoorden (9)

Schijnt dat ze daar lekker mee in hun neus zitten (ik heb het eens aan iemand gevraagd)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha je was me net voor!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In hun neus met een snuifie coke ja...
Dat staat voor dat je een ''pimp'' bent. Officieel betekent pimp dat je een pooier bent, maar de meesten hebben het gewoon zodat ze ''stoer'' lijken/zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Not realy...
Ik heb ergens gehoord dat dit van een oud oosterse traditie komt. Als je je nagels lang kon laten groeien, dan betekende dat dat je niet veel hoeft te werken, want werken dan breekt je lange nagel. Dus alle rijke mensen, of mensen met status, die hadden een lange nagel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alleen aan hun pink, of aan meerdere vingers?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alleen aan de pink. Een soort universele afspraak (om zo te zeggen) Het is het een teken van rijkdom: arbeiders die moeten met hun handen werken, dus als iemand een lange nagel heeft (pink), dan betekent het dat hij geen arbeider is, maar iemand die rijk is door zijn slimheid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat dacht je van de witte pruiken tijd....het is niet specifiek een oosterse traditie... coke wordt al eeuwen gesnoven, niet alleen in het oosten, en de pinknageltjes zijn daarvoor ook al eeuwen in gebruik ;-))
deze "lange" nagel enkel aan de pink wordt gebruikt om in het oor het oorsmeer te kunnen verwijderen zonder gebruik te moeten maken van een wattenstaafje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn rij instructeur deed dat ook. Zijn reden was dat hij zijn eigen nagels zo mooi vond, dat hij er een lang liet groeien om vrouwen jaloers te maken... Maar ik neem aan dat er andere redenen voor zijn xD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jahaa, da's een mooi verhaaltje wat jouw instructeur je daar op de mouw speldt ;-))
volgens mij is dit gewoon een handige manier om een smerige gewoonte makkelijker te maker. Je neus peuteren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Luciii , Het zijn allemaal smoesjes . Het is alleen maar om in hun neus te raggen . Sommigen zitten tot aan hun ellebogen in hun neus . Ik had ook die neiging en heb er nu 'n plastic kapje overheen . Kan nu niet meer in m'n neus . Want dat was lastig tijdens het eten . Voor m'n oor haal ik het kapje er af .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is een indonesische oude gewoonte en hoe langer je pink nagel was hoe rijker je was want mensen die hard werkten konden geen lange nagels hebben die braken af.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het heeft met cultuur te maken. Je ziet het bijvoorbeeld vaak bij Armeniërs.