Waar kan je elmex menthol vrij kopen (niet op internet)

Ben op zoek naar deze tandpasta. Omdat deze tandpasta toch al vrij duur is en ik de verzendkosten die lopen van 3,95 tot 7,50 ook nog erbovenop wel zwaar overdreven vind, zoek ik een winkel waar ik deze tandpasta zou kunnen kopen.

Wie o Wie kan mij helpen?

13 jaar geleden
in: Mode
2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is dit misschien een optie als je deze tandpasta nergens in een winkel kan vinden? Heb je ook een voorraadje? http://www.drogisterij.net/Verzorging-Gezicht-Elmex-tandpasta-mentholvrij/P/3094553/direct
sterredag
13 jaar geleden
wil eerst proberen, er is nog een andere site waar ik maar voor 25 euro hoeft te bestellen voor gratis bezorging.

Het beste antwoord

Dat kan je kopen bij een drogist.
Hier hebben Kruidvat en Etos, maar waar jij woont zijn er misschien wel meer.
Misschien moet je bij een groter filiaal van een drogisterijketen zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sterredag
13 jaar geleden
Op zuidplein hier zitten beide, dus ga daar zeker eens neuzen (helaas is de wijk etos sinds een paar maanden weg)
sterredag
13 jaar geleden
Enige antwoord, dus het beste... uiteindelijk heb ik het trouwens gevonden in de Jumbo!!