Hoe kan ik contact op nemen met iemand van het guinness book of records?

Mijn vermoeden is namelijk dat ik wel eens de meeste bussen deo zou kunnen hebben ( particulier dan he?) hier in Nederland. Op de site kon ik daar zelf niks over vinden ,en ik hoop dus dat er iemand is die me verder op weg kan helpen of die me kan vertellen hoeveel bussen ik nog van een eventueel bestaand record af zit. ( Ik zit op 174 stuks inclusief een paar dubbelen maar ik heb ze wel gewoon in gebruik)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
3.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met zoveel deo lijkt het me onmogelijk om dat nog te kunnen beoordelen. Dus dat antwoord moet ik je helaas schuldig blijven.

Het beste antwoord

Hier staat stap voor stap hoe je je kunt aanmelden voor een record:

http://www.guinnessworldrecords.com/member/how_to_become_a_record_breaker.aspx