Met welk product moet je de shampoo kerastase resistance bain de force gebruiken!?

Bij de kapper vertelde ze mij dat je bij de shampoo van kerastase genaamd bain de force uit de lijn resistance persé moest gebruiken met een ander product uit die lijn. Welke is dat? Ik moet het echt snel weten! Ik kan het nergens op internet vinden. De shampoo is voor verzwakt haar.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.7K

Antwoorden (1)

met Cement Anti-Usure of Forceintense
want

Bain de Force
Mild reinigende kracht shampoo.
en
Door Vita-Ciment wordt het haar van binnenuit weer opgebouwd, zodat het weer sterk en veerkrachtig wordt en door de Vita-Topseal beschermlaag wordt de schubbenlaag beschermd.
Het haar wordt luchtig, soepel en heeft meer veerkracht.

Gebruik: Het haar wassen, even laten inwerken. Daarna doormasseren en goed uitspoelen.
Geschikt voor dagelijks gebruik..Vervolgens verzorgen met Cement Anti-Usure of Forceintense

Toegevoegd na 27 seconden:
voor de zekerheid nog even je kapper bellen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En geloven wij dat alles? Of willen we het graag geloven?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Natuurlijk is het waar, de reclame zegt het. En als ik de vraag zo lees, wil de vraagsteller het allemaal ook heel graag geloven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sorry, maar volgens mij word er gewoon antwoord op een vraag gegeven, wij zijn toch niet op deze site om de vragenstelster te vertellen of het onzin is, of juist niet...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Let op de afwezigheid van minnetjes. Het is gewoon antwoord op de vraag. En er is ook niets mis mee om in een reactie op te merken als iets onzin is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Was ook echt niet bedoeld om jouw antwoord in diskrediet te brengen. Ik heb ook geen minnetje gegeven of zo. Was gewoon om me af te vragen waarom we al die reclame onzin geloven en het zelfs belangrijk vinden om 2 producten samen te gebruiken omdat dat van de producent zou moeten. Zelf maak ik me er ook schuldig aan hoor. Vandaar dat ik het over "wij" had.