hoe moet ik aan mijn moeder vragen dat ik een bh wil met vullig. maar ik weet echt niet hoe ik dat moet vragen. of moet ik er zelf gewoon een kopen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
3.1K

Antwoorden (7)

gewoon vragen. als ze vraagt waarom, kun je bijvoorbeeld zeggen dat het warmer is, en dat je niet wil dat anderen je tepels zien door je kleren heen met die kou....!! daarom draag ik ze bijvoorbeeld. ook omdat je borsten er wat mooier qua vorm uit zien.

ze zal het begrijpen. waar ben je eigenlijk bang voor??

je kunt er zelf natuurlijk een kopen uiteraard.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Luister. Je moeder. Je eigen moeder. Die zelf jong is geweest en mogelijk ook vullingen had. VRAGEN! En dan samen op stap.

Bij de Hema zag ik leuke bh's in AA, met vulling. Is dat iets?
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lieve Dunneke,
Gewoon vragen aan je moeder; ik wil graag een bh-tje en als het even kan met een vulling erin.
Dat snapt je moeder heus wel, moeders zijn geen bullebakken.
Mijn 2 dochters hebben het ook aan mij gevraagd en we zijn toen gezellig de stad ingegaan om een paar leuke bh 's te kopen.
Na die tijd zijn we wat gaan drinken en hebben een gebakje gekocht om zo'n toch wel nieuwe eerste aankoop te vieren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet het VOORAL aan je moeder vragen en ook vragen of ze mee gaat.

Zij heeft als het goed is wel wat ervaring met het kopen van bh's en zo hoef jij eindeloos te passen tot je er één hebt.

Moeders kunnen ook HEEL nuttig zijn tijdens zo'n aankoop. Heel lang geleden toen ik mijn eerste bh kocht had je nog wat ik maar de "hunkemoller terreur" noem.

Stond ik een bh te passen rukte zo'n oude verkoopster het gordijn gewoon open al roepend: gaat het een beetje meisje, ik geneerde me dood, de hele winkel keek mee. Nou dat gebeurde me niet als mijn moeder mee was, die bewaakte "mijn gordijn" en joeg dat soort verkoopsters gewoon weg met de mededeling dat we het samen wel afkonden!!!!

Toegevoegd na 3 uur:
2de regel moet natuurlijk zijn: NIET eindeloos te passen
amigo
13 jaar geleden
Je vraagt gewoon of ze met je mee wilt gaan en dat je een nieuwe bh wilt, en dan zoek je er een uit met vulling en zegt dat die het lekkerste zit en het mooiste is, ze kan denk ik moeilijk nee zeggen... overtuig haar!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon kopen dat is helemaal niet erg joh gewoon doen

xx
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zou het zelf kopen! tja, wat moet je zeggen:
mam, ik wil een bh met vullingen, oke?
hoe zou ze reageren?